Predsednik Srbije Aleksandar Vučić obilazi radove na tunelu Iriški venac, koji se gradi u okviru budućeg Fruškogorskog koridora, brze saobraćajnice od Novog Sada do Rume.
Moja mama bi rekla; ne ide seljak prvo kad se doseli u grad u kazaliste nego u skolu. Napravite deci pitke vode i da gofna ne idu u Dunav. Kakvi putevi mostovi i stadioni bez osnovne zivotne stvari a to je pitka voda. Kad to sve po selima i gradovima sredite onda sport.
Jača poljoprivreda, jači stočni fond i sopstvena proizvodnja i prerada poljoprivrednih proizvoda.Smanjiti uvoz i trovanje sopstvenog naroda otpadom iz inostranstva. Pouka nam je za vreme Korone šta sve nismo imali. Putevi se ne jedu ! Ko će ići tim putevima i plaćati visoke putarine.Zaustavite euforiju puteva.
Pun pogodak za Naš Narod bi bio da se cela Vojvodina asfaltira i pola Srbije , ne treba nam ni da oremo ni da kopamo ni da vršemo ima jeftino Žito u Ukrajini , što da se muče poljoprivrednici , sve u asfalt i da se vozamo to je budućnost kad nas već vode momci sa vrelog asfalta .
Zakoci malo nemoj nas vise zaduzivati za gluposti gde se tvoja bagra ugraduje doce sve na naplatu tvoji stadioni beograd na vodi i sl. Gluposti jesi li ti cuo za poljoprivredu navodnjavanje kanalizaciju precistace vode mozda ti je rio tinto popio mozak uostalom narod je birao udri
Hvala Vam sto ste ovo napisili ali zamravam sto ste ulepsali
situaciju.U Timockoj krajini se ne prave gomboce vec se vadi zlato
i bakar.Borski bakar je standard kvaliteta na svetskim berzama.
Vadjene sirovina uz Djerdap, rudnici ,najkvalitetnije bukovo drvo
u Evrori itd. traje vec 100 god.Timocka krajina je cetnicki kraj
(Boljevac 3000 cetika) najvise kod Draze.Komandant Kenta
zavrsio Sorbonu,drug sa DE Gelom.U Zenevi u radio do 1954 god.
sektor izbegli.VAZNO: KOMUNJARE SA DRUGE STRANE DRINE
I CENE GORE VODE SRBIJU.Prugu Paracin Zajecar niste
spomenuli lepsa od Sarganske osmice.Tesko je biti Srbin i
domacin u Srbiji.Novosadjani i Vojvodina malo znaju o tom delu
Srbije.
EU završava ove godine razvojni autoput, strateški putni koridor pravac sever-jug via Carpatia koji spaja Baltičko more i Litvaniju sa Sredozemljem - Solunom koji zaobilazi Srbiju i neće se naplaćivati i takođe ove godine Rumunija i Bugarska ulaze u zonu Šengena tako da u Evropi neće biti granica. Jedina će granice imati Srbija. Kada se to desi ovu ovde nedođiju će cela Evropa zaobilaziti u širokom luku što zbog čekanja na granici što zbog najskuplje putarine u Evropi.
Predsednik Vučić obilazi svakodnevno gradilišta puteva, železnice i fabrika i najveseliji je kada nešto od toga pusta na korišćenju svome voljenom narodu. Njegove reči: "Sever Srbije dobija najviše puteva sada, velika su ulaganja u Vojvodinu, projekat Fruškogorskog koridora ide dobro, za dve i po godine se završava“. Niko nema protiv što se gradi po Srbiji, ali ljudi iz Istočne Srbije zavide i misle da ΛV ne zna da postoji Istočna Srbija, jer železničke pruge su u očajnom i jadnom stanju. Vozovi ni su redovni, niti se zna kada i dokle idu. Vozovi od Zaječara do Majdanpek idu, ali sa problemima da idu i kada idu. Jedno vreme, umesto voza ljude na relaciji Zaječar do Majdanpeka, ljude je vozio autobus od železničke stanice do druge železničke stanice. Na prugama Istočne Srbije prošle godine desile se desetak nesreća , a ima i poginulih. Stanje puteva je u jadnom stanju, a pogoršano je sa povećanjem prevoza robe za nekadašnjem RTB Bor, kolovozi su uništeni, a rupa je na pretek. Stanovništvo radi i plaća se porez redovno, a za uzvrat infrastruktura propada.
Postoje autoputevu na sprat u nekim Azijskim drzavama,pa su i Svajcarci poceli projekte za nadogradnju puteva i na sprat.Po tvorcu ovih autoputeva,donji autoput bio bi za kamione i kola blizih relacija.Gornji autoput bio bi namenjen samo za kola na duze relacije sa manje ulaza/ izlaza.
Zelini se protive tome sa porukom izumitelju,da “ima vise benzina u krvi nego buducnosti u glavi”
Ako je potreba da se poveca povrsina autoputa,tada treba razmisliti i za ovaj autoput da bude na spratu,jer bi se na taj nacin sacuvalo plodno vojvodjansko zemljiste cija cena bi pokrila jedan deo novog autoputa.
Vec je pocela izgradnja autoputa od Madjarske za Rumuniju i Bugarsku,Grcku i Tursku,sto ce uticati na boj putnika i roba sa istoka ka Evropi i obratno.To ce uticati na isplativost autoputa Presevo- Horgos,i dovesce do poskupljenja putarine,te ce mnogi traziti prevoz starim putevima,sto i sada rade.
Vi glasate zbog plate za ovog ološa? Decu ste osudili da budu robovi sns-u i njihovom vođi. Srbi su najveći idioti na planeti! Pljunuli ste roditeljima dece i mladih iz BG "Ribnikar" i iz Mladenovca prodajom za glas! Sledeća krv koja padne ide vam na savest jer nema bolje za narod sa radikalčinom na vlasti.
Izgraditi novu saobraćajnicu ( ne samo krpiti) Kikinda- Zrenjanin. Kikinda od svih gradova u Vojvodini ima najviše km do autoputa ( sad preko 80km do Kovilja ), a ako se nekad izgradi "smajli" biće 70 km ( do Srbobrana). Zato izgraditi Kikinda - Zrenjanin ako ikad autoput stigne do Zrenjanina.
da politika zapošljavanja nestručnih i svih koji nisu sposobni da za svoju egzistenciju se sami pobrinu ide preko sns "konkursa". Posledice su upadljive i dalekosežne jer nema javnog preduzeca koje nije u problemu. Članska sns je vrednija od stručnosti i još se uhlebljeni hvale svojim "standardom" !:))
Toliko dobrih puteva fali po severu, tj Vojvodini da narednih 10 godina samo da se gradi po Vojvodini neće se odmaći mnogo.... jer se u Vojvodini od puteva nije gradilo ( izgradilo) ništa.... a treba umrežiti celu Vojvodinu, kad će to biti.....
Jedino mesto koje je problematično je krivina kod Batajnice u pravcu ka BG gde svi uspore pa se napravi gužva do još par km ranije. Ako bi bilo gde trebalo širiti autoput onda tu, ali pošto je tu najkomplikovanije oni će ga sigurno proširiti samo ranije (gde uopšte nije neophodno), a tu će ga vratiti na 2 trake, što će napraviti još veće gužve nego pre. Živi bili pa videli
Sto se toliko stidi zemlje? Sve ce asfaltirati, nece travka vise da nam naraste. Svaki dan sam na auto-putu NS-BG-NS i, iako imam 2 automobila (privatni i sluzbeni), nemam nameru da ih istovremeno vozim. Nekad je veca guzva ali nista nenormalno. Nek ne rade vise nista, unistice nas nepovratno. Nek samo sede i kradu za licne potrebe. Valjda ce u grob poneti toliku imovinu.
Zašto niste odgovorili gospodinu Milanu Vidojeviću na predloženu pomoć za dobrobit Srbije.Ako izdate Kosovo, republiku Srpsku i ovaj narod.Kosovska kletva će stići vaša pikolenja.Uvek sam glas išao Vama ali sumnja razdire dušu.
Sever Srbije i Vojvodine je Subotica a Subotica do Sombora sa jedne strane ima jako lošu vezu, do Kikinde sa druge strane još lošiju a nije ni u planu da se u ta dva pravca nešto izgradi. Još će " smsjli sko se ikad izgradi" spojiti Sombor ka Beogradu i Novom Sadu ali Kikindu ka Novom Sadu i nekako, (preko preče naokolo bliže.. ) a ka Beogradu nikako, jer autoput ka Zrenjaninu ako ga i bude ide samo do Zrenjanina.
Od Beograda i Novog Sada najavljuju autoput do Zrenjanina i tu staju, ka Kikindi i severu Banata ništa, čak se i prelaz Nakovo ( Kikinda) prebacuje na prelaz Crnja( Zrenjanin) .....postojaće i veza Beograda i Novog Sada ka Pančevu ,Vršcu i Rumuniji , ka Somboru i Mađarskoj... ali sever odsečen. Dođeš do Zrenjanina i dalje ne gradimo....
Од свега једино ће да споји кумове да не заобилазе плантаже парадајза него преко коридора пред капиџик,још ни једном није спомињао мафију на власти него мафију без власти е сад на чијој је страни или само рекетира и утерује дугове или лаже па се маже дође му на исто ко лаже тај и краде,а пошто је његова војска,полиција,правосуђе поста Дон AV а од Србије направи Западну Колумбију,што би реко Колумбо открио сам Србију и Панонско Море ,какво оста море таква оста и Србија без мора са скелетима и пужевима
Dali je cuo da se vec prave projekti da na autoputevima budu sistemi koji ve prevoziti po 50 kola,gde ce vestacka imteligencija upravljzti sa ulaskom i izlaskom tih kola sa odredistna na novo odrediste.Brzina tih prevoznih sistema bive preko 250 km/h.Na taj nacin oslobodicese deo autoputeva gde ce se gajiti voce i povrce,jer ce nedostajati oranica za hranu sve veceg broja ljudi.
U oravu je Vučić,nikada se vise nije vozilo Auta nego sada i dosta,ljudi vise imaju novca,nego ikada! 50% ljudi bukvalno,živi odličnim životom dok,50% prezivljava i deo je u teškom,siromaštvu! Kako sam,postao član SNS dobio sam posao,kao i moja supruga i najstariji sin.Sada imamo,tri Plate i nismo ispod,2000 do 2400 eura.Nije bas,mnogo na ovu skupocu ali je daleko bolje nego pre!
Subotica -Preševo putarina za vožnju u jednom pravcu je 21€. U Sloveniji vinjeta za nedelju dana za sve autoputeve je 20€. Mađarska 19€ vinjeta za 10 dana za sve autoputeve. U Austriji je vinjeta za godinu dana za sve autoputeve 96 €.
Ако нам да службени ауто са блинкерима сви ће да се возамо ево нећу ићи бусом,а ово како боље живимо мислио је прво на себе и осталу братију лопова ,није рекламирао прасетину,шарана,јагњетину пређе им кила хиљадарку него модификовану бофлакис саламу,коју му прва дама спрема за доручак за Тв рекламу фали те ме уста моја
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Vučić: Projektovaćemo proširenje auto-puta od Novog Sada do Beograda, ljudi bolje žive i više voze
Autor: Tanjug
Novi Sad
•02.01.2024.
•11:40
Komentari 58
Nikola
Marko
i napravićemo isti
Ma bre dok god ovce ćute - samo cepaj, šišaj, deri, šuri, kolji
Trpimir
Детелинара
Xoxo
Arsa
Zeze
timocanin
situaciju.U Timockoj krajini se ne prave gomboce vec se vadi zlato
i bakar.Borski bakar je standard kvaliteta na svetskim berzama.
Vadjene sirovina uz Djerdap, rudnici ,najkvalitetnije bukovo drvo
u Evrori itd. traje vec 100 god.Timocka krajina je cetnicki kraj
(Boljevac 3000 cetika) najvise kod Draze.Komandant Kenta
zavrsio Sorbonu,drug sa DE Gelom.U Zenevi u radio do 1954 god.
sektor izbegli.VAZNO: KOMUNJARE SA DRUGE STRANE DRINE
I CENE GORE VODE SRBIJU.Prugu Paracin Zajecar niste
spomenuli lepsa od Sarganske osmice.Tesko je biti Srbin i
domacin u Srbiji.Novosadjani i Vojvodina malo znaju o tom delu
Srbije.
B
Nesha
zztop
Plaćač poreza
Nd
Salaj
...
"Nema potrebe za prosirenjem , nema nas 100 miliona"
Kako nema?
Nas i Kineza ima i vise.
Dr Miggyy
Predsednik Vučić obilazi svakodnevno gradilišta puteva, železnice i fabrika i najveseliji je kada nešto od toga pusta na korišćenju svome voljenom narodu. Njegove reči: "Sever Srbije dobija najviše puteva sada, velika su ulaganja u Vojvodinu, projekat Fruškogorskog koridora ide dobro, za dve i po godine se završava“. Niko nema protiv što se gradi po Srbiji, ali ljudi iz Istočne Srbije zavide i misle da ΛV ne zna da postoji Istočna Srbija, jer železničke pruge su u očajnom i jadnom stanju. Vozovi ni su redovni, niti se zna kada i dokle idu. Vozovi od Zaječara do Majdanpek idu, ali sa problemima da idu i kada idu. Jedno vreme, umesto voza ljude na relaciji Zaječar do Majdanpeka, ljude je vozio autobus od železničke stanice do druge železničke stanice. Na prugama Istočne Srbije prošle godine desile se desetak nesreća , a ima i poginulih. Stanje puteva je u jadnom stanju, a pogoršano je sa povećanjem prevoza robe za nekadašnjem RTB Bor, kolovozi su uništeni, a rupa je na pretek. Stanovništvo radi i plaća se porez redovno, a za uzvrat infrastruktura propada.
Imre
Zelini se protive tome sa porukom izumitelju,da “ima vise benzina u krvi nego buducnosti u glavi”
Ako je potreba da se poveca povrsina autoputa,tada treba razmisliti i za ovaj autoput da bude na spratu,jer bi se na taj nacin sacuvalo plodno vojvodjansko zemljiste cija cena bi pokrila jedan deo novog autoputa.
Nikola
Jelesije
Vole te milioni Srba, koji su zauvek uz tebe.
SMILE
Imre
Drugosrbijanac
Predlog za izgradnju
očigledno
Umrežiti Vojvodinu
Gagi
Sremac
Ime
Marija
Slucaj
Putarina
Paaaaa
Liman
Ako pričamo o severu
DS 4 ever
Savica
Sever, odsečen
Урамљивач Патрик
Deks
Naplatna Rampa
Tinkerbell
Kamenica
Zil Vern sadasnji
Sama
Vanga
Gloria
U punoj si brzi,ispred je zid.
Opozicionista
BGD 011
Zokins
Bacvan
Joca
Biciklista
Zamenik zamenika
BojaNS
Plaćač poreza
ЖовЛа ПовЛо
Bravo
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H